منتدى توته
عزيزي الزائر الكريم .. زيارتك لنا أسعدتنا كثيراً .. و لكن لن تكتمل سعادتنا إلا بانضمامك لأسرتنا الجميله .... ماهو مش هانقضيها زيارات لازم تسجل ياقمر

منتدى توته
عزيزي الزائر الكريم .. زيارتك لنا أسعدتنا كثيراً .. و لكن لن تكتمل سعادتنا إلا بانضمامك لأسرتنا الجميله .... ماهو مش هانقضيها زيارات لازم تسجل ياقمر

منتدى توته
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى توته

عالم توته للتمرد والغضب والجنون نتكلم بمنتهى الصدق والجراءة وندوس على كل السلبيات فى حياتنا بمنتهى الادب طبعا

الرئيسية<meta http-****أحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» اخر لحظات الزوج الخائن بالصور
مش عاوز اشوف وش جمال او عز I_icon_minitimeالأربعاء 12 أكتوبر 2011, 20:59 من طرف 

» أسوأ صفات الرجل في نظر المرأه
مش عاوز اشوف وش جمال او عز I_icon_minitimeالأحد 09 أكتوبر 2011, 10:18 من طرف 

» صمتي عالمٌ لا يفهمه إلا { أنا }
مش عاوز اشوف وش جمال او عز I_icon_minitimeالأحد 09 أكتوبر 2011, 10:09 من طرف 

» عفاف
مش عاوز اشوف وش جمال او عز I_icon_minitimeالإثنين 02 مايو 2011, 06:35 من طرف حبيب حبيبتى

» وبرضو مفيش
مش عاوز اشوف وش جمال او عز I_icon_minitimeالسبت 16 أبريل 2011, 11:45 من طرف حبيب حبيبتى

» احداث يوم 25 يناير 2011
مش عاوز اشوف وش جمال او عز I_icon_minitimeالجمعة 15 أبريل 2011, 13:43 من طرف حبيب حبيبتى

» القبض علي مجدي راسخ صهر علاء مبارك
مش عاوز اشوف وش جمال او عز I_icon_minitimeالجمعة 15 أبريل 2011, 13:24 من طرف حبيب حبيبتى

» مش عاوز اشوف وش جمال او عز
مش عاوز اشوف وش جمال او عز I_icon_minitimeالجمعة 15 أبريل 2011, 13:19 من طرف حبيب حبيبتى

» القناطر والزنزانة المهجورة
مش عاوز اشوف وش جمال او عز I_icon_minitimeالجمعة 15 أبريل 2011, 13:15 من طرف حبيب حبيبتى

» مبارك كان يتعامل بنفسه على حساب الـ 145 مليون دولار فى مكتبة الإسكندرية
مش عاوز اشوف وش جمال او عز I_icon_minitimeالجمعة 15 أبريل 2011, 13:04 من طرف حبيب حبيبتى

» السلطات المصرية تفتح ملف الفساد المالي لزوجة مبارك
مش عاوز اشوف وش جمال او عز I_icon_minitimeالجمعة 15 أبريل 2011, 13:00 من طرف حبيب حبيبتى

» النائب العام يقرر نقل مبارك لأحد المستشفيات العسكرية
مش عاوز اشوف وش جمال او عز I_icon_minitimeالجمعة 15 أبريل 2011, 12:57 من طرف حبيب حبيبتى

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
حبيب حبيبتى
مش عاوز اشوف وش جمال او عز Vote_rcapمش عاوز اشوف وش جمال او عز Voting_barمش عاوز اشوف وش جمال او عز Vote_rcap 
ahmad
مش عاوز اشوف وش جمال او عز Vote_rcapمش عاوز اشوف وش جمال او عز Voting_barمش عاوز اشوف وش جمال او عز Vote_rcap 
دارس الشريفي
مادو كرم 2
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط منتــــــدى tota.fof على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط منتدى توته على موقع حفض الصفحات

مش عاوز اشوف وش جمال او عز

كاتب الموضوعرسالة
حبيب حبيبتى
مدير المنتدى
مدير المنتدى
حبيب حبيبتى

مش عاوز اشوف وش جمال او عز Empty
مُساهمةموضوع: مش عاوز اشوف وش جمال او عز   مش عاوز اشوف وش جمال او عز I_icon_minitimeالجمعة 15 أبريل 2011, 13:19

رئيس مجلس الشعب السابق، الدكتور فتحي سرور آخر المنضمين الى الوزراء والمسئولين السابقين المحبوسين في سجن المرزعة بطرة أمس الاربعاء، والذي صرح فور وصوله لإدارة السجن إنه لا يريد أن يظل في السجن، لأنه لا يريد أن يرى وجه "أي واحد من شلة الكبار المحبوسين هنا"، خصوصا جمال مبارك وأحمد عز.

وحينما سأله ضباط السجن عن سبب عدم رغبته في رؤية جمال وعز خصيصا قال بانفعال "هما دول اللي ضيعونا وخربوها، وخلوها وقعت على دماغنا، بتصرفاتهم الصبيانية وعدم وعيهم السياسي وجشعهم واستفزازهم للناس، لحد ما انفجر الشعب في وش النظام كله وخدنا بذنبهم"، وفق قوله.

وطلب سرور من إدارة السجن أن ترحله إلى المستشفى ليقضي فترة الحبس الاحتياطي بها، لأن صحته لا تتحمل جو السجن ولا تتحمل رؤية الموجودين بداخله، إلا أن إدارة السجن رفضت لأنه لا يوجد قرار قضائي بذلك، ولابد أن ينفذ الحبس بزنزانته في السجن، وإذا تم الكشف الطبي عليه وتبين ضرورة نقله للمستشفى سيحدث بعد استئذان النيابة.

وسينضم سرور في سجن مزرعة طره إلى العديد من كبار المسئولين وعلى رأسهم جمال وعلاء، نجلي الرئيس السابق، ورئيس مجلس الشورى السابق، صفوت الشريف، ورئيس الوزراء السابق، احمد نظيف، ورئيس ديوان رئيس الجمهورية السابق، زكريا عزمي، إضافة إلى وزيري السياحة والاسكان السابقين، زهير جرانة واحمد المغربي، ورجل الحزب القوي أحمد عز.

مش عاوز اشوف وش جمال او عز
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» والا جمال؟